24 Oct 2012

Rosakkan 'CORRECTION TAPE' Kawan..


Korang Mesti tertanya tanya kenapa Title post ni cam ni,kan??
Sebenarnya , hari ni 24/10/2012 .. saya telah rosakkan 'correction tape' kawan dengan merampas darinya (niat hanya nak gurau je) dan terus menggunakannya.. pastu, dia ambik balik n tape tu tak masuk dekat tempat sepatutnya dan bila kawan saya tarik punye tarik, terkoyaklah kertas tape tu.. dan.. sayalah yang kena bayar balik.. mula2, dy suruh bayar RM4 sama dengan harga tape tu,bukan main terkeZut lagi.. dia dah guna tape tu hambir 3,4 bulan, bila rosak, suruh  bayar dengan harga dy beli mula2 dulu.. ceh, nak sembelih aku ke ape.. hahaha.. last2 sekali, saya mintak Rm2 je dengan kerugian tuh..dia mintak Rm3.. ceh, dy ni nak ke tak nak.. banyak nyerr ambil kesempatan.. saya tetap dengan kepala saya ni, RM2.. dan.. dy pun setuju untuk RM2.. dia mitak hari ni gaxx Bayaran tu dilaksanakan..
eyh, dah la suruh bayar mahal, nak bayar harini lak.. pitis sume dah habis beli mase rehat..
Walaubagaimanapun, saya tetap dengan perinsip saya.. (konon2 la) xjanji boleh bayar isnin ni.. erm.. sebenarnye kan, saya rasa ni bukan salah saya la ( bela diri..haha ) sebab ramai lagi  terlibat dalam kes ni, cewaah, kes da... tapi, malas cerita panjang2 , wat pendek2 sudah.. HARI NI AKU BEBAS dari sekolah.. hahahaha sebab esok cuti selama 4 hari (cuti raya haji) berez2, sampaiii sini je lah tazkirah saya pada petang ni tepat jam 5.05 P.M..

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA mahupun BUKAN WARGANEGARA MALAYSIA..

2 comments:

Siti hajar said...

Itlah massalahnya, padahal dia main tarik skalii .. bila rosaak, x pasal2 kita kena bayar .. sayang duit wooo...

Wan Afiq Haikal said...

hahahaha.. memang..duit nak cari kat ne lah..kije tak,sekolah agy.. raya haji esok bukan dapat duit pon.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...