10 Oct 2012

Reka Title sendiri.. hahaha

Nak tengok muka aku?? meh aku nak tunjuk muka aku kat sini..


Photo: Hahaha.. ni la pic aku.. jarang aku post pic aku kat fb kan??

Hahahaha.. ni la pic aku yang diambil oleh kawan aku,Ganesh

aku sendiri lupa bila masa dia ambik pic aku..
ntah la..
ni diambil kat sekolah (kantoi ganesh bawak camera.hahahaha)..
dekat makmal komputer..

aku xnak tulis panjang.. sebab aku sibok ade kerja.. hehehehe (konon2 )

ermm.. nak tulis ape powm tak tahu...

nanti aku akan kasi tahu perkembangan aku yer...

kalau susah sangat nak tahu perkembangan aku, tu, aku dah sediakan pic untuk kauorang tekan.. g kat home and tekan my story..

okeyh arr.. stakat ni je aku kasi tahu pasal perkembangan aku.. ehehhehehe.. okeyh arr.. nanti aku cerita sal laen lak.. =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...